Mittwoch, 17. Februar 2010

Zältli, Täfeli, Zückerli..... oder d'Usbüti vo dä Fasnacht


Jetzt hämer d'Fasnacht fascht verbii, d'Annika dörf morn no verchleidet id Spielgruppe. Au ich han mini Nachtschicht am Turnerball (Fasnachtsmäntig) hinder mich bracht und dihei hät trotzdäm ales wie am Schnüeli klappet wo'n'ich gschlafe han - so schön!

Geschter sind d'Rahel, d'Annika und ich am Chinderumzug im Nachberdorf gsi. Mir händ en ganze Sack voll... ebe... wie'n'is obe gschriebe han, heibracht (ich wirde drum mit "mim" Wort Zältli imer wider höchgnoh... :-)) Au suscht isch dä Umzug schön gsi, fascht besser als dä grossi im andere Nachberdorf (wo eigetli e Stadt isch :-))

1 Kommentar:

  1. Hey so guet....mir händ *Bummeli* gsammlet in Laufe!!Und am nöggschte Sunntig gömmer no uf Sissach go *Dääfeli* sammle ;-))))Griessli GabiB-

    AntwortenLöschen