Sonntag, 19. April 2009

Familienausflug

Letzten Freitag haben wir einen tollen Familienausflug unternommen: wir waren auf Wunsch von Seraina im Seeteufel in Studen bei Biel. Von diesem Tier- und Erlebnispark wurde anfangs Jahr im SF1 wöchentlich berichtet. Und es hat sich wirklich gelohnt, es hat uns allen mega gefallen (--> siehe Fotos ;-) ).



En liebe Gruess
Monika

2 Kommentare:

  1. Das gseht nachemene genial schöne Usflog us. Dr Seetüfel sech set üsem letschte Bsuech extrem zom Positive veränderet.
    Get d'Rahel dr Geiss wörkli es Kössli oder gsehts nor so us :) ?

    AntwortenLöschen
  2. Glaub es Küssli isches nöd grad... aber si isch scho nöch gsi. Ich ha das jetz scho vo es paar Siite ghört. Mir händ en halt erscht "känneglehrt" durs Fernseh und sind begeischteret.

    AntwortenLöschen